1Dnoveller

Direktlänk till inlägg 26 juli 2013

Kapitel 43

Av Hanna och Emma - 26 juli 2013 19:27

"No, no! I mean, I wanna be with you! I really, really wanna be with you, Niall! But I just don't know if I want us to be public. Or... You know"

"I know..." Ett leende spred sig på mitt ansikte, men sen så bleknade det bort igen. "But it can be pretty hard you know? There is pretty much paparazzis around here..." Till skillnad från mig så log Becca.
"I know. But just let them figure it out, you know? If you wanna be with me?" 
"Stupid question." Jag böjde ner mitt huvud så att min panna vilade mot hennes. "I always want to be with you."
__________________________________________________________________________________________________
 
Rebeccas perspektiv-
 
''I always want to be with you.'' 
 
Ett leende spred sig på mina läppar och det kändes som att det var en hel svärm med fjärilar som dansade omkring i min mage. 
Jag lutade mitt huvud ett snäpp uppåt så att mina läppar nuddade hans. 
Han mötte mina i en underbar kyss som jag gärna hade fortsatt med hela dagen. Men efter några långa sekunder släppte han taget om mina läppar. 
Hans händer vilade fortfarande på min midja när han återigen vilade sin panna mot min och såg in i mina ögon. 
"So we're gonna do this? You and me?" Frågade han.
"Yeah, I guess so. But I don't wanna rush into anything. I like you, but I want to take it slow. If it's okay with you?" Jag visste inte riktigt om han skulle ta illa upp så jag drog honom lite närmare mig. 
"As long as I'm with you, it's totally okay with me." Vi log båda två och möttes i ännu en kyss.
 
"So,  it's pretty late, and I won't let you walk home alone. so we've got two options." Sa Niall och jag kände hur hans bröstkorg vibrerade samtidigt som han pratade. Vi hade tidigare bestämt oss för att kolla på någon film och efter en snabbtitt genom kanalerna så valde vi "White chicks".  Vi la inte så mycket uppmärksamhet på filmen, utan vi spenderade mestadels utav tiden med att snacka om lite allt möjligt, och kyssas. 
Jag tog upp min mobil och såg att klockan var 23.28 Wow, tiden bara flyger fram när man har det trevligt.
"Yea?" Svarade jag samtidigt som jag fumlade med att få i mobilen i fickan igen.  Niall strök lätt bort en hårslinga från mitt ansikte. 
"I can walk you home. Or, you can stay here tonight." Jag fick precis ner min iPhone i byxfickan och riktade min fulla uppmärksamhet mot Nialls ansikte. Han tittade ner mot mig och log flörtigt. 
Jag blev en aning nervös. Jag hade aldrig övernattat hos en kille förut... Vad skulle hända? Ingenting? Eller lite för mycket? 
Men jag tror inte att Niall skulle tvinga mig till något jag inte är redo för. Förresten så har vi ju bara träffats i- 2 och en halv vecka? 
"We don't have to sleep together if you don't want to. I can take the sofa and you can the bed." Hans flörtiga sida var som bortblåst och han lät nu lite mer osäker. Det kanske var jag som hade smittat av mig? Eller hade jag sett väldigt nervös ut kanske? Det faktum att Niall även verkade nervös gjorde mig av någon anledning en aning mer avspänd och jag log smått åt honom.
"Well... I don't know..." Jo, jag visste med hela min själ att jag ville stanna. "I mean, I have my friends..." Han såg lite besviken ut och han såg ner på sina händer. 
"But... I would love to." Han tittade upp på mig igen och log.
"Are you sure?" Frågade han och jag nickade. 
"But I don't have anything to sleep in..." Sa jag och han och han tittade flörtigt på mig. 
"Well, maybe you don't need anything to sleep in..." 
"Niall!" Han skrattade när jag knuffade till honom, och det gjorde även jag. 
"I'll fix something for ya babe." Han blinkade med ena ögat åt mig och ställde sig upp för att sedan dra med mig in till hans sovrum. Jag såg mig omkring, jag hade aldrig varit där inne förut. 
Det första jag såg när jag kom in var en gitarr som var placerad i ett hörn i rummet. Det var en akustisk gitarr. Inte en sådan som han hade i sitt vardagsrum som var en slags el-gitarr. 
På väggen vid gitarren hängde ett antal guldskivor som han hade fått tillsammans med Zayn, Liam, Louis och Harry. 
Det var en kingsize säng placerad mot väggen mitt emot dörren och sängen var lite slarvigt bäddad med vita och grå sängkläder. annars så var det inga kläder på golvet eller något, utan hela rummet såg ut att vara nystädat. 
Niall gick fram till en byrå som var placerad bredvid sängen och drog ut den understa lådan. Jag kunde inte se innehållet i lådan så tydligt, eftersom Niall stod i vägen, men efter att han snabbt rotat igenom lådan så sköt han in lådan och rätade på ryggen. I sin vänstra hand så höll han en vit t-shirt som såg ut att vara ett fåtal storlekar för stor för Niall, och även för mig då. Han höll upp tröjan med båda händerna för att jag skulle kunna se på den bättre och höll upp den mot sig själv. Det var ett stort svart tryck på den och efter några sekunder så insåg jag att det var "Swedish House Mafia" som stod på tröjan. Jag började småskratta innan jag kunde hejda mig och jag såg hur Niall log stort. 
"Isn't it perfect?" Frågade han och beundrade sitt val av tröja.
"Oh, it's pure perfection." Skrattade jag.
"Just like you." Sa han flörtigt och jag kunde känna hur mina kinder hettade till samtidigt som jag tog emot tröjan.
"Well I don't know about that, but thanks." 
Han såg djupt in i mina ögon och han tog ett steg närmre mig så att vi stod cirka en decimeter ifrån varandra. Han satte löst sina händer på mina kinder och kysste mig mjukt.
"You're perfect. Don't ever think otherwise." Hans tummar smekte mig över mina kindben och han kysste mig ännu en gång. Sedan log han stort mot mig. 
"Have you told your friends that you're staying here?"  
"I can call them now..." Sa jag och fiskade upp mobilen ur fickan igen. Bättre att ringa än att smsa... Dom kanske har frågor om något... Frukosten typ? Eller ja... något. 
Eftersom jag visste att Louise hade fixat sitt abonnemang så att hon kunde prata billigt så slog jag hennes nummer, även om jag var ganska säker på att det var gratis för henne om jag ringde. Det gick fram en signal innan Louise svarade. 
"Hej på dig min 'I-got-Niall-Horan-hooked-around-my-finger' favvo tjej!" Jag kände hur mina kinder blev lite heta för att Louise röst hördes så högt att jag är ganska säker på att Niall också hörde. Som en bekräftelse på min teori så log Niall och höjde ögonbrynen en aning. Han såg otroligt flörtig ut.
"Hej!" Sa jag och försökte titta bort från Nialls sexiga min. "Öh... Jag ville bara säga att jag stannar här inatt... Om det är okej för er?" 
Det blev tyst på den andra sidan luren och jag kunde höra att Louise berättade något för Elin. Troligtvis detsamma som jag just sagt. Och sedan så fick jag höra ett högt skrik från Elin.
"OH! MY! GOD! DU MENAR ATT DU SKA SOVA HOS NIALL!? MED NIALL!? Omigod! Det är det du menar Becca!! Shiiiit!" 
Som tur var så hade jag sänkt ljudnivån sen Louise hade pratat. Men jag var fortfarande ganska så säker på att Niall kunde höra. Som tur var så förstår han ju inte svenska...
"Eh- ja det är typ det jag menar..." Jag slängde en blick på Niall, som fortfarande betraktade mig med en sexig blick. Det var nog inte meningen att den skulle vara sexig, men jag tyckte att den var otroligt attraherande. Hans ena ögonbryn var höjt och han hade ett nyfiket men ändå roat uttryck i ansiktet. 
Jag bet mig löst i läppen när jag försökte koncentrera mig på vad Louise och Elin sa, istället för att stå och dregla över Niall.
"Klarar ni er utan mig i natt?" Frågade jag när det enda jag hörde var mummel från dem.
"Jamen såklart! Stanna där! Och berätta detaljerna när vi ses imorgon!" Sa Louise.
"Kom ihåg, DETALJER!" Lade Elin till och jag skrattade.
"Ha det så bra hörni!" 
"Detsamma hörru, lycka till!" De fnittrade lite och det gjorde jag med. 
"Ses imorgon älsklingar!" Hälsade jag innan jag la på.
Jag la telefonen i fickan och vände mig sedan mot Niall.
"I really like your friends" Han tog tag om min midja och kysste mig ömt.  "So, what do you wanna do now?"
"Hmm... I don't know... What time is it?"
"A quarter to twelve, I think." Sa han och nickade bekräftande när han dubbel checkade med att titta på sin mobil-klocka. Jag såg mig snabbt omkring i rummet. Mina ögon stannade på gitarren.
"Play something for me." Sa jag och nickade med huvudet åt gitarren. Han tittade bort på gitarren och sedan tillbaka på mig igen. Han log stort.
"Sure!" Han tog instrumentet i ena handen och min högra hand i den andra och drog med mig till vardags rummet där vi satte oss ned i hans skinnsoffa. Han såg otroligt säker ut med gitarren där han satt i ena hörnet utav soffan. Jag satte mig lagom lång ifrån för att gitarren skulle få plats, men ändå så att jag satt hyfsat nära.
"What do you want me to play?" Frågade han och log. 
"Eh... Something from one if your albums?"
Han log fortfarande stort och nickade innan han tittade ner på strängarna och satte fingrarna på rätt ackord. Sedan så tittade han upp på mig igen och började spela. Jag kände genast igen vilken låt det var. One thing. Jag förundrades över hur det kunde låta så bra när han spelade på gitarren. Jag hade gått på gitarr i kanske ett år innan jag gav upp hoppet på att det någonsin skulle kunna låta bra. Sen så hade jag testat piano, och insett att det var mer min grej.
När han sedan började sjunga så kunde jag bara sitta och gapa. Det var helt jäkla underbart. Det var som i en dröm. Jag menar, är inte detta vad allvarligt talat alla drömmer om? 
"Shot me out of the sky, you're my kryptonite. You keep making me weak. Yeah, frozen and can't breathe." Varje ord han sjöng var i rätt tonart och det lät nästan för perfekt. Det lät inte som det gör när man lyssnar på iPoden eller på datorn, utan det lät äkta. Jag förstod inte heller hur han kunde sjunga alla delar så perfekt, även om det var Liams, Harrys eller någon utav de andra killarnas vers. 
När han sjöng refrängen så började jag nästan gråta. Han sjöng som att han menade allt till mig. Allting var bara så underbart, vackert och perfekt. 
Under nästan hela tiden han sjöng och spelade, så tittade han mig i ögonen, med endast ett fåtal undantag då han tittade ner på gitarren. Han såg hela tiden så självsäker ut. Som att han hela tiden visste att  han inte skulle göra några misstag. Och han såg hela tiden så lycklig ut. 
 
"But I need that one thing. And you've got that one thing"  Han avslutade låten och tittade på mig. För första gången sen han började och spela så såg han lite osäker ut. Som att han inte var säker på att det hade varit bra eller inte. När han såg sådär nervös ut så kände jag att jag behövde säga något för att bekräfta hur underbart jag tyckt att det lät. Inte för att jag är säker på att det finns ord för det.
"Waow." Var det ända som kom ur mig när jag öppnade munnen och jag blev genast röd om kinderna och generad, eftersom det inte var vad jag tänkt säga. "Niall, you're amazing." Han skrattade lite och vi log mot varandra. 
Vi spenderade någon timme till att småprata, och bara ha det mys. Han spelade även några låtar till, både One Direction och andra som han kunde. 
Jag var helt förälskad i hans röst, och hur avslappnad han var när han spelade på gitarren. Man såg verkligen att han älskade att spela och sjunga. Han var så lycklig på något sätt.
När klockan hade dragit iväg till ett tiden så var vi båda trötta och vi bestämde oss för att gå och lägga oss. 
Jag blev lite osäker på vad jag skulle göra, jag hade ju som sagt aldrig övernattat hos en kille förut... 
Jag följde efter Niall som var på väg in i sitt rum. Väl där inne letade han i ett skåp efter sängkläder, kudde och täcke. 
Jag studerade honom när han stod på tå för att nå upp till hyllan i skåpet där alla lakan och överkast låg. 
"Why does it feels like you're staring at me?" Sa han och mina kinder hettade till. Han vände sig om med täcke och kudde i sin famn och flinade åt mig.
"I wasn't- staring at you..." Sa jag och han skrattade till.
"Okay then." Han såg inte särskilt övertygad ut. 
Han gick bort till sin säng och lade ner grejerna han just hämtat. 
"I'm just gonna take these ones to the sofa," Han pekade på det gamla sängkläderna som han haft tidigare,"And then I'm coming back to help you with those." sedan pekade han på de nya som han nyss hade burit dit. Innan jag hann säganågot så var han i full gång med att bära ut de gamla lakanet, överkastet och örngottet.
 
 
När vi hade bäddat klart i hans säng -där jag skulle sova- lämnade han mig i rummet för att byta om. Jag drog snabbt av mig min tröja och satte sedan på mig tröjan jag hade fått låna utav honom. Jag tog sedan sakta av mig byxorna och pustade ut när jag såg att t-shirten gick cirka en decimeter nedanför rumpan. Det är väl kort, men jag visade ju i alla fall ingenting som inte skulle vara nödvändigt att visa. Med halvt osäkra steg tassade jag ut ur Nialls rum och in i hans vardagsrum där jag mötte en shirtless Niall. Mitt hjärta dunkade till och mina ögon vidgades ett snäpp när jag såg hans bara överkropp. Trots att han var rätt så smal så såg han lite muskulös ut. Det var inget synligt 6-pack men man kunde se att det fanns magmuskler där och han var på god väg att få några fina magrutor. 
Jag skakade smått på huvudet som för att påminna mig själv om att det inte är trevligt att stirra och att det kanske inte var så lämpligt att stå och dagdrömma om hur det skulle kännas att ta på Nialls mage, när han står mitt framför näsan på mig.
Han hade dock redan märkt att jag hade tittat på honom och han flinade mot mig. 
"See anything you like?" Han blinkade flörtigt med ena ögat.
"No!" Sa jag snabbt och han gav mig en undrande blick. När jag insåg vad det var jag hade svarat och svarat på så ändrade jag mig snabbt.
"Yes! I mean yes." Mina kinder hettade till och Niall skrattade. Han gick fram till mig och la sina händer på min midja. 
"Are you nervous?" Frågade han och smekte min kind. 
"Yes. No! I mean no. Or maybe, a little." Han log och kysste mig mjukt.
"Don't be."
Jag log smått åt honom. Att man kan vara så gullig som han är...
"Good night love. See you in the morning ok?" Sa han och log. Jag kunde fortfarande inte tänka helt klart (eftersom Niall var utan tröja och GUD vad sexig han är) så jag nickade bara innan jag fick en sekund utav klarhet i mitt huvud. Och det var ju en sak jag faktiskt ville...
"You know I can sleep on the sofa, I mean you live here, you should sleep in your own bed." Sa jag och han log ett stort leende mot mig. 
"No I'll sleep here. You're the guest, sleep in my bed. I'm not going to let you sleep anywhere else."
Jag försökte komma på något, något som skulle göra så att han sov i sin säng...
"Ok... But then I want you in there, with me." Hans ögon blev en aning stora först, men sedan log han stort. Jag kände hur en stark rodnad spred sig över mina kinder, för det lät på tok för sensuellt för att jag skulle ha kunnat sagt det.
"Really? Are you sure?" Han verkade njuta av att jag tyckte det var så genant att säga det jag ville.
"Yes of course." Jag kände mig en aning mer självsäker när jag sa orden högt, men den röda tonen på mina kinder vägrade lägga sig och jag kände hur blodet rusade i mina kinder.
Niall drog in mig en mot hans bara bröst och min puls steg när han böjde sig ner och våra läppar möttes. 
Efter ännu ett par kyssar så tog vi oss till sängen och började med att lägga oss på varsin sida. Niall hade tagit med täcket och kudden som han tidigare placerat i soffan och vi hade helt enkelt varsin sida utav dubbelsängen... Vilket efter några sekunder visade sig inte gå så bra.
Eftersom jag så gärna ville vara närmare honom så rullade jag över till den vänstra halvan utav sängen, där mr. Sexy Shirtless låg. Efter mitt ninja-move så tittade jag upp och mötte ett flinande ansikte endast nån enstaka decimeter bort. 
"Couldn't stay away from my handsomeness?" 
"Nah, just wanted you to see my rolling skills." Sa jag med en så flörtig ton jag kunde. Jag blev ganska stolt över mig själv när det jag sa lät väldigt bra och log stort mot det underbara ansiktet framför mig.  Niall skrattade lite tyst och det var först då jag märkte att min hand låg tryckt mot hans bara bröst. Vibrationerna kittlades lite smått i min handflata och värmen från hans hud spred sig i hela mig kropp. Jag sträckte fram halsen och pussade honom lätt. Han drog mig en aning närmare så att delar utav min kropp mötte hans och vi bara njöt av att vara så nära. Jag kände på mig att varken han eller jag var redo att ta det till det nästa steget, men den intima känslan som befann sig kring oss just nu räckte så länge.

_________________________________________________________________________________________________


Gud vilket långt kapitel det kändes som att det var...

Jaja, det är väl roligt med långa kapitel ;D

Vi har bestämt oss för att fixa till de första kapitlena, eftersom att vi båda två tycker att de är väldigt skrattretande dåliga. Man kan ju säga att vi har utvecklats lite i vårt skrivande... Och det är ju bra! haha xD


Kram på er! // Emma & Hanna 

 
 
Ingen bild

Elin

27 juli 2013 20:10

hela mitt ansikte ler, så gulligt kapitel! want more! :D

 
Louise

Louise

30 juli 2013 20:57

Såååååå bra!

http://www.louiseburgos.blogg.se

 
Ingen bild

Mathilda

6 augusti 2013 21:08

Värkligen en utav dom bästa novellerna jag läst! Det räckte att nästan läsa första kapitlet så var man fast i novellen.

Jättebra<3!!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!

Hanna och Emma

5 december 2013 19:19

TACK SÅ MYCKET! Det värmer ända in i benmärgen ^^

KRAMIS

 
Mayra

Mayra

15 september 2013 23:20

Snälla skriv mer, saknar ert skrivande. Ni skriver så sjukt bra att ord inte ens går att beskriva med!

http://mayranarvaez.blogg.se

Hanna och Emma

5 december 2013 19:21

Åååh tack så mycket! Det känns så underbart att ha såna fina läsare ^^

 
Ingen bild

Carin

30 september 2013 22:05

hej,vet inte om jag har kommenterat eran blogg någon gång men tycker ni skriver helt fantastiskt bra! och tycker ni ska skriva det 44de kapitlet snart ;D

Hanna och Emma

5 december 2013 19:23

Tack så jättemycket, kärlek till dig!

 
Ingen bild

Awan

2 november 2013 15:02

jättebra!! skriv nästa kapitel snart snälla?! :)

Hanna och Emma

5 december 2013 19:24

Tack så mycket! Nytt kapitel ute nu :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna och Emma - 5 december 2013 18:53

Han drog mig en aning närmare så att delar utav min kropp mötte hans och vi bara njöt av att vara så nära. Jag kände på mig att varken han eller jag var redo att ta det till det nästa steget, men den intima känslan som befann sig kring oss just nu rä...

Av Hanna och Emma - 7 juli 2013 23:21

Efter någon timme av förklaringar, och lite om hur vi träffades (inte så mycket om den delen med Harry dock) så ringde Zayns telefon. Det var Liam som just hade fått reda på att Paul hade kommit hem från Irland. Nu under den tid på sommaren då vi int...

Av Hanna och Emma - 22 juni 2013 17:52

"Ja, det finns ju rätt så mycket att hitta på, så vi blir nog inte uttråkade." Sa hon och tittade tillbaka på oss med ett lätt leende.  Både jag och Elin höll med och vi började mumsa i oss utav vårat fika. Jag höll just på att ta en bams...

Av Hanna och Emma - 8 juni 2013 22:36

"Well, how did you hope I would react?" Jag gav honom ett frågande ansiktsuttryck till svar för hans ledsna och han tog flörtigt tag i mina händer och tittade in i mina ögon. "A little bit more like my reaction. Press me up at some wa...

Av Hanna och Emma - 25 maj 2013 21:20

"Where you jealous?" "No, I just didn't like that- Okay, maybe I was a little bit jealous..." Jag pussade honom lätt på kinden och log.  "You know what? I think I should make you jealous more often..." ___________...

Ovido - Quiz & Flashcards