1Dnoveller

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna och Emma - 10 oktober 2012 18:09

'Skit på dig du också! Du och din lilla ända.'' Sa jag och log mot honom, han var så söt när han satt där och kollade in i mina ögon. Jag kända började bubbla och jag fick fjärilar i magen när jag mötte hans blick. Men hans ansiktsuttryck ändrades snabbt. 
''Eh, whut?'' 
_________________________________________________________________________________________________________________________
 
Rebeccas perspektiv- 
 
Niall och jag hade varit med varandra hela eftermiddagen, och hunnit gått ut en snabbis, handlat (och han betalade, MIN MAT! Jag vet! Helt sjukt! Min mat! Som JAG skulle äta! Han hade insisterat och jag kunde inte annat än att säga ja), och nu på kvällsvippen så låg jag i soffan med huvudet i hans knä och vi kollade på en film. Jag vetetusan hur vi kom på att vi skulle kolla på film och ha myskväll, men så blev det. Killarna hade inte hört av sig på kvällen och det var mysigt och lite smått spännande att vara själv med Niall så här på kvällen. Jag gillar honom verkligen. Vi fokuserade väll mest på varandra och inte på filmen men det gjorde inget för mig. Jag kollade upp på hans haka och det blonda håret som stack ut på sidorna. Han strök mig över håret och jag rös varannan sekund. Niall kollade ner på mig och jag brydde mig inte om att titta bort utan mötte hans blick och han blinkade flörtigt mot mig. Vi var själva men jag blev ändå varm om kinderna. Jag log mot honom och han böjde sig ner och kysste mig långsamt på munnen. Jag kände fjärilarna i magen och böjde mig uppåt utan att släppa hans läppar. Jag vände mig smidigt om så att jag satt alldeles bredvid honom, mot honom, i soffan. Jag var otroligt glad att det blev så smidigt och log för mig själv medan mina läppar fortfarande var fästa vid hans. Jag la min hand bakom hans nacke för att få stöd så att jag inte skulle trilla ner från soffan och han tog sina händer bakom min rygg. 
Det började bli lite "för" intensivt när vi nästan låg på varandra i soffan och han hade sina händer nere på min rumpa (inte för att jag INTE gillade när han hade sina händer där) men jag lossade lite på min mun från hans. Det intensiva hånglet hade tagit all luft ur mina lungor och jag andades pinsamt häftigt. Som tur var andades Niall också andfått och jag reste mig upp från honom. Jag satte mig i skräddarställning på golvet bredvid Nialls huvud. Han tittade och log glatt mot mig.
"Wow" andades Niall ut och log ännu mer. 
"Haha!" Jag vet inte vad jag skrattade åt men jag bara kände för det. Niall stämde in i mitt skratt och han satte sig upp och drog upp mig i soffan bredvid sig. Jag ville gärna bryta tystnaden så jag tänkte på vad jag kunde säga.
"My friends from Sweden are coming on Friday." Sa jag efter en stunds tänkande.                                             
"Fun! Will I get to meet them?" Frågade han glatt och jag svarade:     
"Sure! But I'm gonna warn you. One of them are a big fan of you..." Han skrattade.                                             
"It's okay. I'm kinda used to fans..."    
"Haha, you don't say?"                         
"Yes I do say."
"But I'm not kidding with you, she is a really big fan" jag fokuserade på att kolla på Nialls ögon, och inte på hans underbara kropp.
"Okey. That's okey. I like fans!" Sa han med ett vackert leende. Om han bara visste hur Elin var... Hon skulle säkert kunna klättra över ett elstängsel och gräva sig en tunnel genom marken för att stalka dom. 
"How's your other friends?"
"Ehm... It's two who will come. Elin and Louise. Louise likes your music but she isn't a fan of One Direction... Or, yes she is a big fan,  but she doesn't show it. She is complicated." Jag la till ett litet leende och det besvarades direkt. 
"It sounds great!" Niall satte sig upp i soffan och gav mig en snabb puss. Hans telefon började vibrera och jag skrattade lite när han tittade på skärmen och stönade. Jag kollade snabbt på skärmen innan Niall svarade.  Liam:).
"Helloo!" Sa Niall glatt när han tryckte mobilen mot örat.
 
Niall's perspektiv-
''Hey Niall. What's up?'' 
''I'm with Becca... What are you doing?'' Var han tvungen att ringa nu? 
"Aha! I really didn't know that! I am with the guys and talking about what kind of disgusting things you and Becca are doing right now!" Han lät väldigt glad och jag suckade. Det lät som om dom hade en "one-of-us-is-not-here-so-now-we-are-going-to-talk-about-his-crush-meeting" , något som vi ofta brukar ha... Men jag brukar aldrig vara den som var samtalsämnet! Jag kände mig stolt nu! Yay, ohohoh! Känn på den! 
Nej! Skärp dig Niall! 
"Aha! Fun!" Sa jag och tittade på Becca, hon tittade ner i sitt knä och log lite, åh, det leendet! 
''Yeah I know! You should be here! It's like the best talk ever!'' 
''Okay, thank you Liam... I'm glad that I make you happy. Talk to ya later.'' Sen la jag på. Jag kollade upp på Becca som fortfarande kollade ner i knät. Varför hade dom behövt ringa nu?! Vi hade ju liksom något på gång här! 
Innan jag hann göra något så fick jag ett sms av Harry:
 
But we never got to ask how far you've come!? : D 
 
Åh no... Vad skulle jag svara på det? Äsch, jag får tänka på dom senare! Jag skrev ett snabbt svar:
 
Shut. Up.
Jag la ifrån mig mobilen och vände mig mot Becca. "Where were we?" Frågade jag flirtigt och hon skrattade. "I think we were about to go out and run." Sa hon ironiskt och jag skrattade. "Yeah, right..." Jag lutade mig framåt och kysste henne mjukt på läpparna. Hon log i kyssen och det gjorde det svårt för mig att fortsätta kyssa henne utan att le själv. 
"You ruined it!" Sa jag och skrattade. 
"Haha, are you blaming me?"                
"Eh, yes!"                                            
"Technically it's your fault, because you we're the one who me smile." Sa hon.
"Awe!" Sa jag och hon lutade sig fram för att ge mig en lätt kyss. Bara en liten kyss! Det var ju lite fjuttigt! 
Jag tog tag bakom hennes rygg och drog henne närmare för en till kyss. Men det gick inte så bra för jag föll bakåt och hamnade på rygg i soffan. Hon la sig skrattande på mig och lade sina läppar mot mina. Jag la mina händer på hennes rygg och strök henne lite lätt längst ryggen. Att bara ta på henne gjorde mig pirrig i magen. När mina händer var nere vid Beccas svank tvekade jag lite. Det skulle hon kanske tycka var att gå lite för snabbt fram. Förra gången jag tog på hennes rumpa hade hon ju avbrutit det vi höll på med... Jag höll mig till säkra sidan och strök henne upp längst ryggen igen.
____________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT! För den grymt,fula,dumma,hemska,äckliga, uppdateringen... :-/
Haha, ja den är ju inte den bästa...
Men man blir så glad när man går in och har massa nya kommentarer ändå!
Tacktacktack!
Det är tack vare er vi fortfarande är kvar ;) Haha, lite tack vare Niall och Becca också! Men annars är det stort TACK till er! xD
Jao, det här kapitlet var ju inte direkt så ''händelsefullt''... Men ja... Hoppas ni tyckte om det ändå!
Kommentera gärna! :)
Kramis! // Emma & Hanna:-)

Ovido - Quiz & Flashcards