1Dnoveller

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Hello!

Av Hanna och Emma - 13 maj 2013 21:42

För första gången i vår världshistoria har vi kapitel på lager!!!! Yaaay! xD

Vi har både kapitel 38 och 39 som är i princip klara, så imorgon kommer kapitel 38! Jihoo!

Sedan måste jag bara få lägga upp de här, för jag tyckte att man fick värsta feelingen xD (Bilderna blev megastora, men om man tog på miniatyr blev dom jättesmå...)


       


KRAMIS!   

 
 
Ingen bild

Mathilda

14 maj 2013 19:27

Meer, snälla kan nt vänta mera!!!

Hanna och Emma

14 maj 2013 20:56

Då ska du inte få vänta nå mer ;) lägger ut nu :D

 
Ingen bild

OMGGGG!!!

11 juli 2013 18:40

SÅ FREAKING GULLETTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!1!1!1!!!

Hanna och Emma

11 juli 2013 19:24

Hahaa xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna och Emma - 5 december 2013 18:53

Han drog mig en aning närmare så att delar utav min kropp mötte hans och vi bara njöt av att vara så nära. Jag kände på mig att varken han eller jag var redo att ta det till det nästa steget, men den intima känslan som befann sig kring oss just nu rä...

Av Hanna och Emma - 26 juli 2013 19:27

"No, no! I mean, I wanna be with you! I really, really wanna be with you, Niall! But I just don't know if I want us to be public. Or... You know" "I know..." Ett leende spred sig på mitt ansikte, men sen så bleknade det bort igen. "But ...

Av Hanna och Emma - 7 juli 2013 23:21

Efter någon timme av förklaringar, och lite om hur vi träffades (inte så mycket om den delen med Harry dock) så ringde Zayns telefon. Det var Liam som just hade fått reda på att Paul hade kommit hem från Irland. Nu under den tid på sommaren då vi int...

Av Hanna och Emma - 22 juni 2013 17:52

"Ja, det finns ju rätt så mycket att hitta på, så vi blir nog inte uttråkade." Sa hon och tittade tillbaka på oss med ett lätt leende.  Både jag och Elin höll med och vi började mumsa i oss utav vårat fika. Jag höll just på att ta en bams...

Av Hanna och Emma - 8 juni 2013 22:36

"Well, how did you hope I would react?" Jag gav honom ett frågande ansiktsuttryck till svar för hans ledsna och han tog flörtigt tag i mina händer och tittade in i mina ögon. "A little bit more like my reaction. Press me up at some wa...

Ovido - Quiz & Flashcards